Türk popunda 10 kırılma noktası
Son 20 yılda, Türk popunda yaşanan bazı gelişmeler önemsiz gibi görünse de başka olayları tetiklemeleri ve çığır açmaları bakımından dikkat çekiciler. İşte pop müziğin kırılma noktaları
ABONE OLSırma KARASU / HT CUMARTESİ
Hande Yener
‘Bakkal müziği yapmıyorum’
İmaj hadisesini günümüzün “styling”i olarak devam ettirmesi bir yana yeni şeyler denemek konusundaki cesaretiyle önemli kilometre taşlarındandır Hande Yener. Bugün yerli popta klişenin biraz dışında işler yapılabiliyorsa sebebi Yener’in 2007’de çıkardığı “Nasıl Delirdim” albümü ve başlattığı “bakkal müziği” polemiği sayesindedir demek abartı olmaz. Taklitçilikle bazen haklı bazen de haksız olarak itham edilse de diğer müzisyen ve şarkıcılar, yerli elektroniğin bir kitlesi olduğunu Yener’in cesareti sayesinde gördüler.